Tingimused

E-poe müügitingimused

Müügitingimuste kehtivus

1) Müügitingimused kehtivad Diora.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Fiora OÜ (edaspidi Diora.ee) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Diora.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

3)  Diora.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.Diora.ee

4) Käesolevad müügitingimused kehtivad alates 1.september 2015.a.

Hinnainfo

1) Kõik veebipoes Diora.ee toodud hinnad on eurodes.

2) Veebipoe tehingutele ei laiene riiklikud soodustused.

3) Valitud kauba kogumaksumusele lisandub kohaletoimetamise tasu, mille suurus sõltub Tarbija-poolsest tarneviisi valikust.

4) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni.

5) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja Diora.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

6) Diora.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.Diora.ee

Tellimuse vormistamine

1) Lisage soovitud tooted ostukorvi.

2) Ostukorvis on võimalik muuta toote kogust. Peale toote koguse muutmist vajutage nuppu „Uuenda ostukorvi“.

3) Ostukorvis valige sobiv kohaletoimetamise viis ning seejärel vajutage nuppu „Mine kassasse“.
4) Tellimuse ülevaate lehel täitke nõutud andmeväljad, valige Teile sobivaim toodete kohaletoimetamise viis ja automaadi asukoht ning valige kas soovite tasuda pangalingi kaudu või ülekandearve alusel.

5)Märgistage, et olete lugenud ja nõustute müügitingimustega.

6) Seejärel vajutage nupule „Esita tellimus“.

7)Kasutades maksmiseks pangalinki on võimalik tasuda SEB, Swedbank pankades.

1.Pangalingiga
Vajutage nuppu Esita tellimus peale mida kuvatakse Teile tellitud toodete ning teenuste hinnad ja avaneb pangalinkide valik piltide näol. Vajutades sobivale pangale saate teostada automaatse tellimuse tasumise. Peale tellimuse tasumist saadetakse Teie e-posti arve ostust.

2.Arve alusel
Vajutage nuppu Esita tellimus peale mida kuvatakse Teie tellitud toodete ja teenuste hinnakiri ning automaatselt saadetakse Teie e-posti arve.

8) Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
9) Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel  E−R 9.00−17.00. Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 15, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.

10)Kui olete sisestanud vale tellimuse või soovid tellimust tühistada, saada palun e-kiri aadressile pood@diora.ee

 Müügilepingu jõustumine

1) Kauba müügilepinguga kohustub Diora.ee andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või Diora.ee poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub Diora.ee’le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.

2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

3) Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe Diora.ee pangakontole.

Kohaletoimetamine

1)Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Diora.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle Tarbija poolt valitud logistikapartneritele.   Smartpost / Omniva

2) Kauba kohaletoimetamise võimalused, maksumused ning tähtajad on järgmised:

– SmartPost pakiautomaadist – valige moodulist sobiv pakiautomaadi asukoht.

Tarne 1-3 päeva. Lisandub  postikulu  2.99€

– Omniva pakiautomaadist – valige moodulist sobiv pakiautomaadi asukoht.

Tarne 1-5 päeva. Lisandub  postikulu  2.99€

– Tulen ise kaubale järele  – 0 €  Helistades kontakttelefonil 55 66 0016, Viljandi Vahe 27

3) Muu transpordiviisi valikul palun kontakteeruda infotelefonil 55 66 0016 või pood@diora.ee
4) Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.

Taganemisõigus

Kauba tagastamisõigus on 14 päeva, millest ostja teavitab esimesel võimalusel müüjat või saadab teate pood@diora.ee. Kaup peab olema originaalpakendis koos originaalarvega ja kõigi markeeringutega. Kaup ei tohi olla kasutatud. Raha tagastatud kauba eest kantakse ostja arveldusarvele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 tööpäeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist müüjale. Kauba saatekulud tagastamisele ei kuulu, samuti kauba tagastamisega seotud muud kulutused.

Vääramatu jõud

Diora.ee ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Diora.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

KONFIDENTSIAALSUS

Teie poolt esitatud isikuandmed on konfidentsiaalsed ja neid ei edastata kolmandatele osapooltele (välja arvatud seaduses ettenähtud korras).

 

Telefon:  55 66 0016
E-post: pood@diora.ee
 Firma nimi:  Fiora OÜ
Reg. kood:  12882212
SEB  EE241010010675580016
Swedbank  EE492200221062409648
Aadress:  Viljandi   Vahe 27
 
Loading...