Müügitingimused

VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe Diora.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Fiora (registrikood 12882212), asukohaga Viljandi maakond, Viljandi linn, Vahe tn 27, 71014.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Diora.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.

Käesolevad müügitingimused kehtivad alates 11. oktoober 2021.

Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.Diora.ee

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Swedbank
  • SEB
  • LHV
  • Luminor
  • COOP Pank
  • Citadele
  • Revolut

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti

Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:

  • Itella SmartPOST
  • Omniva pakiautomaadid
  • Omniva pakk postkontorisse
  • Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
  • Paki saabumisel pakiautomaati saadab Omniva sms-i või e-kirja teel teavituse, millest leiate ka tagastuskoodi.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-4 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Kauba tagastamisõigus on 14 päeva. Kaup peab olema originaalpakendis kõigi markeeringutega. Kaup ei tohi olla kasutatud ega kantud. Tagastada ei ole võimalik kaupu, mida ei saa pakendi avamise järel tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel tagastada (aluspesu, sokid,päevitusriided,voodipesud,sukapüksid, öösärgid jne). Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi arveldusarvele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 tööpäeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist müüjale.

Tagastatud kauba eest tagastab müüja ostjale kauba maksumuse ja kogu tellimuse tagastuse korral ostmisel tasutud saatekulu.

Omniva tagastuskoodiga tagastamisel arvatakse maha tagastuse saatekulu 3,50€
Kauba tagastamise saatekulu tasub ostja.

Itella Smartpostiga tagastamine Viljandi Männimäe Selveri pakiautomaati.
Kaup peab olema originaalpakendis koos  kõigi markeeringutega – saatja nimi ja telefoninumber!

Tagastatud kaup peab olema pakendatud kilekotti või paberkotti.Kui kaup ei ole pakendatud, on müüjal

õigus nõuda rikutud pakendi eest kahjutasu.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Veebipood ei vastuta ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile diora@solo.ee või helistada telefonil +372 55660016

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.